התכשיט המושלם הוא כזה שמספר סיפור, שנוגע לך בלב ומזכיר לך רגע מאושר בחייך וכמובן שגורם להרגיש הכי יפה ומיוחדת. בין אם אחד חדש שאת חולמת עליו או שחזור של תכשיט שהיה פעם לאמא או לסבתא ולא יוצא לך מהראש כבר שנים.
זה כבר שנים רבות שלצד עיצוב הקולקציות שלי אני מלווה אנשים בתהליך המדהים של עיצוב תכשיט המיוצר במיוחד עבורם ואני מתרגש כל פעם מחדש לראות את המפגש של הלקוח עם היצירה והתהליך המקסים הזה.
תהליך מרגש ומיוחד בו נעצב וניצור תכשיט ייחודי שיותאם אליך בדיוק מושלם.
משלב הרעיון, לעיצוב, בחירת החומרים ואבני החן\ יהלומים וכמובן גם בהתאם לתקציב.
אני מזמין אותך לחוויה מדהימה שבה נעצב תכשיט במיוחד עבורך. 
צרי קשר לתאום פגישת עיצוב אישית.

 

studio photos

מכירה את זה שאת מקבלת במתנה את התכשיט שהסבתא האהובה שלך שמרה שנים רבות במגירה? או שחמותך החליטה להפתיע בנדיבותה ולהעביר לך בירושה צמיד ששמרה? עם כל האהבה וההוקרה על המתנה המדהימה - לעיתים, תכשיט מלפני שנים רבות מעוצב בצורה מיושנת למדי.

לכן, ניתן בקלות לקחת את התכשיט היקר לליבך, לשמר את הזיכרון, לשדרג את העיצוב ולהעניק לתכשיט גוון חדשני וייחודי. בסטודיו שלי ניתן לחדש ולשחזר תכשיטים מזהב. בעיצוב אישי - תוכלי לקבל ליווי והכוונה, הסבר על החומרים המגוונים והאבנים השונות. את לא צריכה להיות מומחית בתכשיטנות על מנת ליצור תכשיטים בעיצוב אישי. בואי לקבל שירות מלא, סבלנות ומקצועיות אצל צורף תכשיטים בעיצוב אישי. כך, תוכלי להגשים את רצונך, לחדש את התכשיט ולתת לו חיים חדשים - לפי הטעם והסגנון האישי שלך! תכשיט מלא סטייל חדשני, ועם זאת, בעל ערך רגשי וסמלי.

את מוזמנת להגיע אלינו לסטודיו או לדפדף באתר ולהתרשם ממגוון התכשיטים בקולקציות ייחודיות ומרשימות. הזמנת תכשיטים בעיצוב אישי עלולה להיות לעיתים חוויה מבלבלת ומתסכלת, קיימים שפע רעיונות של עיצובים וחומרים מסוגים שונים. אבל זה לא חייב להיות כך. אצלנו, המטרה היא להעניק לך שירות מקצועי ואדיב שיהיה קשוב לכלל הרעיונות שבראשך. כאשר תוצאתו תהיה - תכשיט שיענה על רצונותייך ודרישותייך, ויחד עם זאת, ישמר את הזיכרון האהוב בליבך.
לכל שאלה והתייעצות, השאירו פרטים בתחתית העמוד ואחזור אליכם בהקדם.
 
{formbuilder:Njc2OTE=}